Doktorn jag kommer

187 dagar kvar tills jag fyller 20! Då ska jag ha en stor fest!

Annars händer det inte så mycket här i byn. Har bokat tid på vårdcentralen idag, äntligen. Har haft problem med vänster öra till och från sedan i somras. Men första gången jag ringde tyckte dom skulle ha haft mer ont än jag hade. Jaja. Nu fick jag en akuttid, haha. Pinsamt om det inte skulle vara något fel. Men samtidigt känner jag ju själv att allt inte står rätt till där inne.

Ikväll ska jag och min vän Tove på bio! Vi ska se Love Guru. Vet inget om den filmen annat än att den är från 7 år och att killen på bilden har massa brunt hår. Hoppas det är något att se, haha.

Nu är sotarn här. Vad är en fastighetbetäckning?? Eller nå sånt. Fatta då inte alls vad han ville ha reda på.

Hörs sen! ha en bra kall onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0