Tisdag, känns som måndag

Ussch vad kallt det måste ha varit natten som var! -4'C när jag kollade på mätarn kring 7 i morse.. Vi går ju bara mot det värre också. Bara snön börjar komma på riktigt så blir allt mycket bättre!

Jobbat idag som sagt, är nog därför jag har måndag i huvvet och inte tisdag. Inget potatismos idag inte, utan fläskpannkaka istället. Haha!

Ska nog gå ut och gå lite senare, förhoppningsvis innan det blir för mörkt!

I lördags när vi var ut så gick det runt en vimmelfotograf som tog en miljon bilder. Och nyss kom jag ihåg det och kollade upp uteställets hemsida och fann två bilder på vi som var ut! Alla andra var okända för mig (eller såg en till Pitebo på en bild).

Josefin, Anja, Fanny, Anna, Emma och jag

Fanny och jag

Vad kan man föresten ge åt en bästa kompis (se ovan) som fyller 20 år??

Kommentarer
Postat av: Pecan - Mattias, KAKHUSET

Oj nu har alla sagt olika angående vad det är för blomma, är du säker på att den heter "påfågelblomma"?! :D Hehe, jamen precis, gräsmattan växer ju värre än ogräs ;D



Jasså har det blivit såå kallt där hemma :O /Pecan

2008-09-30 @ 20:42:31
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0