September, september din dumma..

Nu är jag på hemmaplan igen efter en helg i söder.. Idag körde jag till Skellefteå på förmiddagen och hämta upp mamma som snällt satt och vänta på busstationen i solen.
Sen gick vi på stan. Jag köpte lite smink och ett par skor. Det var nog skorna jag mest var ute efter, så jag är nöjd.

Och i morgon börjar allvaret igen efter två veckor utan jobb. Hemtjänsten nästa. Jag ogillar att städa (mitt egna hem är okej) och tänk er då gamla sura pedanter, huuh. Jaja.

I fredags när jag körde upp mot Arvidsjaur träffa jag på en och annan ren. Tog faktiskt kort på en av dom så jag kan visa för mina kompisar i Australien. Där har dom ju kängurur och vi har renar. Då vet ni. Jätteintressant..



Smink från Make up store och Isadora, skor (haha, trodde ni de var nå
finskor jag hade köpt så trodde ni fel) och en mjölkkossa blev det idag!


Fick min första Gällivare Sunrise i lördags. Någon anna åt upp
korven, men drinken var god!


Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0