Prinsessan från Brisbane

Inatt kl 3 svensk tid snittades min kusin Agneta, som bor i Brisbane. Efter 4 fick jag ett sms om att hon hade fått en flicka!! 3640 gram och 53 cm.
När jag var liten kallade dom mig "Prinsessan från Norrland", så hon kommer vara "Prinsessan från Oz".

Imorse skjutsa jag mamma till Havsbadet och efteråt for jag till tandläkarn. Berättade om mina öronproblem, haha. Så han kände på alla möljga stället i käften och utanför, så efter en stund hade jag saliv i hela asiktet! Kändes det då som i alla fall. Hade ett gränsfalls hål under en fyllning. Men fick då en ny tid på måndag för att laga det.

Idag ska jag till stan en sväng och handla lite grejer. Bland annat en present till min vän Jonas som fyller 20 på söndag! Lyllo han. Och lite mat till i morgon. Ska nog hyra en film också! Något bra förslag någon?

Ska och fixa fasters hår, haha. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Ja, flygande jackob borde du testa. :) Super gott!! :)

Hm, har inga bra film tips. Funderar själv på att åka och hyra en film men har ingen aning heller. :) Hoppas du får en super dag! :D

2008-09-12 @ 16:29:53
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0