Ointressant

1. Vad är klockan? 17.00

2. Ditt namn?  Anna-Lotta Dahlberg

3. Smeknamn? Lotta

4. Piercings: 4 sammanlagt i öronen
5. Ögonfärg: grön

6. Födelseplats: Piteå lassarett

7. Favoritmat: Kanske grillad kyckling? Tycker om det mesta
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja

11. Varit med i någon bilolycka? Njae.. En körde på oss bakifrån och det gick inte alls fort. Hon fastna bara på våran krok.

12. Krutonger eller baconbitar?   Krutonger

13. Favoritdag på veckan? Lördag!

14. Favoritrestaurang: Har ingen

15. Favoritsport: Har ingen

16. Favoritdrink: Irish coffe eller Daiquri Strawberry (fast det är en cocktail)

17. Favoritglass: Vanlig vaniljglass slår nog aldrig fel

18. Walt Disney eller Warner Bros: Öh?

19. Favorit-snabbmatrestaurang: Sunes

20. Vilken färg har din sovrumstapet ? Ljusgrön

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Min kusin

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? En bilaffär kanske

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sitter vid datorn.. allt för ofta

25. När går du och lägger dig? Beror nog mest på morgondagen, men någon gång efter 10

26. Vilket tv-program missar du inte? Följer inget på tv just nu, men Criminal Minds är bra

27. Senaste person du gick ut och åt middag med? Ey mami

28. Ford eller Chevrolet? Chevrolet

29. Vad lyssnar du på just nu?  Pappa som snackar i telefon

30. Vilken är din favoritfärg? GRÖN

31. Hur många tatueringar har du? En

32. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej

33. Katter eller hundar?  Hund

34. Klockslag när du blev färdig med det här? 17.11


Kommentarer
Postat av: Anna

MEN, jag har då totally missat att du are still going strong in the blogg värld. Tur för mig att jag hittade hit igen, så att jag kan hålla mig updaterad:) puss på dig go vännen min!

2008-09-08 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0