Norrlänningar hit, norrlänska dit

Läste just Blondinbellas pojkvän Nils blogg. Han besriver oss norrlänningar för övriga svenskar precis som om vi kom från en annan värld, hahaha! Jag skulle mer vilja beskriva det som om stockholmarna själva kom från en annan värld! Usch för huvudstaden! Ni som har facebook, jag rekomenderar gruppen NBF, Norrlands Befrielsefront. Även om det mest är själva huvudstan jag huser agg mot.

Jag ska iväg och jobba nu! Dom ringde förut idag och frågade om jag kunde eftersom någon hade blivit sjuk. Självklart, jag har all tid! Fick även jobb 7 dagar i rad från och med torsdag nästa vecka. Tacktack!

Skickade iväg födelsedagskortet till min kompis Mitchell. Han har förut skrattat åt hur jag skriver på engelska, så han lär väl få sig ännu ett gott skratt när kortet kommer fram.

Måste fara (åka som dom säger i Sverige). Ha en bra fredag kväll!

Mitchell med en Bluetongue
(stor ölda med blå tunga, hah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0