Men fredag är ändå den dagen som känns bäst!

Nu har jag nog gjort det mesta som skulle göras på morgonen. Ringde till Sydney och sjöng, haha. Fast det hördes visst inte så bra, kanske som tur var?
Kollade nyss upp busstiderna för idag. 3h 10 min ska visst resdan ta och tar jag en buss som går 30 min senare tar resan 3h 45 min!! Sjukt. 220 kr skulle jag visst var tvungen att punga upp med också.
Tur jag fick lön igår
! Till min stora förvåning eftersom jag inte jobbat något i september (jo det har jag, men den lönen får jag i oktober). Men det var visst semesterersättning och sånt. Det tackar jag för!

Ha en bra fredag allihop! Gå ut i det fina höstvädret och ta en promednad. Ska visst hjälpa mot det mesta!?

Vi hörs! xo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0