Högskole anmäld!

Nu när bedövningen släppt gör det ont där bedövningssprutan kördes in :P

Ikväll har jag tovat en till ängel, men en som står själv. Bilden nertill är lite taskig. Den fina glorian i guld synd inte så bra (tagen med webcam, yeah).
Min morbror Rolf skulle även maila bilder på prinsessan från Brisbane (hon ska heta Leila Alice Bianca), men dom har inte droppat in i min inkorg ännu. Får dom nog i morgon.
OCH så har jag skickat iväg min anmälan om utbildning till våren. Höll nästan på att glömma att det var idag man fick börja söka. Blev 4 sökningar på 4 olika orter. Nu är det bara att vänta till december då svaret kommer!

Nu ska jag sova. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0