Fiskrensare någon!!??

Eftersom dagarna här hemma utan jobb och vänner är ganska tråkiga, så tänkte jag förut när jag var ute och gick med hunden att jag ändå skulle ta och kolla upp det där med att rensa fisk i Norge.
Tänkt och gjort! Nu har jag kollat runt på en massa forum, bloggar och andra hemsidor där folk skriver om jobb och erfarenheter. Det ska visst vara tråkigare än det ruttnaste jobb man kan ha, men att arbetskompisarna gör att man överlever. Så det är verkligen någonting för den som vill träffa folk och tjäna lite pengar.
Hittade en fabrik som ligger på en liten ö, Fröya, utanför Trondheim som många skrev om. Kanske jag ringer dit i veckan? Eller va säger ni???!
En månad eller två nu innan jul.

Haha, jo Anna jag har börjat om att skriva. Men har nog bara gjort det i drygt två veckor. Du har inte missat då mycket :)

Fanny ringde ikväll. Dom har fått till det i nya lägenheter. Blä för dom. Eller kanske blä för mig som sitter hemma och ruttnar medan dom bor nere i Umeå och har kul?
Jag saknar dom massor i alla fall! Alla tre!

Nu ska jag gå läsa. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: syrran

hallå...ser ju att det finns en bartenderutbildning på mallis nedanför din blogg...det skulle väl va nå att göra innan nyåret!...kram kram

2008-09-09 @ 13:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0