Blä för torsdagar

Ska och lämna blodprov på blodcentralen för att se om jag kan bli blodgivare idag. Efteråt ska jag göra några ärenden på stan, bland annat köpa käka så jag kan laga middag till familjen (laxpudding). Och senare, närmare kvällen ska jag hämta upp min mor.

Tänk om det ändå varit fredag idag så måndagen snart skulle infinna sig. Om än hemtjänsten är tråkig, så är det massor bättre än att vara hemma! Fo' sure!

På tal om engelska, hahahahhaa. Min störda men ändå roliga chef, som jag hade när jag jobbade i en pub i Australien, har skrivit till mig på facebook:
"anna, when i come to sweden, i want to fit in with you swedes so when i am there my name will officially be Olof Torborg Hagglund. But you can call me Sven for short. Example: "Lets pash Olof Torborg Hagglund" can be shortened to "Lets pash, Sven" OK??"
Man kan ju inte göra annat än skratta och undra vart fan han får allt ifrån! Pash=kyssa btw..
Så om är någon sugen på en 27 årig överviktig australienare som bär bara märkeskläder och bor fortfarande hemma hos sin mamma, så kan ni ju höra av er!

Nä nu är jag hungring. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne han ser inte ut som en ryss. Haha han är skit snygg :D ne jag lärde känna Mika när jag gick på Framnäs. :)Och ja, jag har väl inte direkt ansträngt mig för att hitta nått jobb sen senaste veckan. :P Kramar

2008-09-04 @ 12:06:28
Postat av: Sophia

Haha va? Varför hejja du inte då? :D Kramar

2008-09-04 @ 20:06:55
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0