Bedövad käft

Usch vad obehagligt det är att vara bedövad i munnen. Halva underläppen, tungan och hela kinden upp mot ögat på vänster sida är bedövat. Och det skulle visst ta fyra timmar innan det försvinner. bara 2,5 timmar kvar nu :P

Läste ett inlägg i morse av Nils. Kunde inte låta bli att skratta. Kul att han ändå är så öppen med alla pisamheter killarna gjorde på högstadiet. Inlägget hittar ni här. Även om jag inte är kille som kommer jag ihåg att det talades om dom där pissbomberna, haha.

Presenten jag gav Jonas.
Det är inte bara chilinötter, som endel trodde!


eSkil är en utsatt hund.. Och konstigt nog synd det inte hur
stor mun det känns som att jag har.
Klicka för att se större bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0