Fest, jag vill också festa!

Tänk att det snart är fredag igen! Oj vad veckorna går fort!

Sitter och kollar på finset.se. Bilder från Bellas fest igår. Shit alltså vilken fest! Är imponerad att hon, som hon skrev i sin blogg idag, "Var nykter under hela kvällen, hade ingen lust med alkohol när man ska vara på topp!" NU när hon äntligen får dricka utan att någon anmäler det till hennes mamma och så vidare.


Isabella och Nils
bild från finest.se

Kan berätta att jag inte har gjort så mycket idag. Vakna när min syrra och hennes karl kom hit vid halv 9 och sen har jag bakat småkakor och nougatrutor. Ska ut och gå nu!

Kommentarer
Postat av: emma

Du jag har aldrig varit ut här, man måste ju vara 21 så.. har inte gett mig på det. Jadu, jag har ingen aning, det verkade då inte ha något med mig att göra, för dom har inte nämnt något :P hehe

2008-10-30 @ 18:26:03
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0