Storstadspojken n me!

Idag läste jag på Nils blogg att han hade lagt ut sitt mobilnummer på en annan internet sida, eftersom han ville veta vilka hans läsare var genom sms och mms. Så jag skickade ett sms till han idag där jag skrev bland annat att jag var från Pite. Trodde inte alls att jag skulle få svar, men efter bara några minuter kom det till min förvåning;

"Hej lotta! Vad kul att du läser, det är fler från piteå som hört av sig.
Ni piteåbor verkar trevliga. Ha en bra dag du också mvh, nils".

Tycker det är lite lustigt att han skrev ut Piteå, då han några gånger "skrytit" (hur det nu stavas) med att han är norrlänning. Haha, kul i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Igår när jag kleta på mascaran så använde jag fransböjaren bara på ena ögat, och det blev faktisk skillnad! haha :)

2008-10-14 @ 14:24:06
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0