grattis

Nu har jag kollat vem som vann de olika kategorierna i gårdagens Blog Award.
Har inte ni heller kollat förens idag? Klicka här.


Bild från Veckorevyns hemsida

Vet inte ens vilka hälften av alla vinnare är och orkar inte kolla upp alla bloggar. Känns som att jag redan har mina favoriter som jag följer. I kategorin "Bästa partyprinsessa" tyckte jag att Malin skulle vinna, eftersom jag gillar hennes blogg. Verkligen en översittare! Haha! Till exempel; "Idag köpte jag tre halsband som kostade 250 kr styck. Men det var ett inpulsköp och jag säljer dom nu för 100 kr styck. Först till kvarn!". lmao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jahaja. Min värdmamma ställde inte ut mig på gatan, hon var jättesnäll mot mig. Men sa dåliga saker om mig till de andra familjerna som ringde.. Ah, tråkigt att höra. Men 3 månader var ju ett tag i alla fall, jag har inte ens varit så länge ännu. Jo många är väl lediga på helgerna, men då åker dom ofta bort eller har besök osv, så det är inte alltid man får nå att göra! Vars var du au pair?

2008-10-17 @ 16:21:52
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0