Utmaning

Jag har blivit utmanad av Sophia att berätta sju saker om mig själv så det är väl bara att sätta igång!

Regler:
  •  Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  •  Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  •  Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  •  Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


  1. Jag har alltid velat bli sjuksköterska. Jag har en moster som är det och när jag var liten hade hon en sånt fint arbetsrum hemma där det fanns en fin sjuksköterskedocka i porslin.
  2. Jag är yngst av fyra syskon. Dom är 23, 21 och 13 år äldre. Min äldsta syster har en dotter som är över ett år äldre än mig.
  3. Första gången jag rökte gick jag på gymnasiet. Mina klasskompisar skulle lära mig och sa att man bäst gjorde det genom att dra ett bloss och sedan säga "pepparkaka" i en inandning. Jag trodde jag skulle hosta upp mina lungor! Några fester senare spydde jag som en gris efter 2 cigg och sen dess har jag inte provat igen!!
  4. När jag var i Australien blev jag så sjuk en kväll när jag jobba att jag var tvungen att åka till sjukhuset. När jag skulle hem var alla taxibilar upptagna så polisen kom och skjutsa hem mig. Och jag som inte ens har blivit stoppad av polisen här hemma.
  5. Jag tror att vi alla blir en ängel när vi dör, men jag tror inte att det finns någon gud.
  6. Jag kan vara envis, tjurig och bra på att retad (lärt mig av min bror, retarkungen nr 1), men också omtänksam och snäll.. typ ibland när jag känner för det.
  7. Till frukost tycker jag välling smakar bäst!
Jag utmanar:
Fanny (kom iigeeeenn)
Emma
Agneta
Och sen så kommer jag inte på någon..

Kommentarer
Postat av: syrran

hejsan mig veteligt så e du yngst av 4!!!!syskon.Skulle bara upplysa dig om det!! KRAM

2008-11-07 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0