tjolahopp

HEJ! Min dag;
Jobba i förmiddags, for till tandläkarn och hade ont (måste dit en gång till.. suck. jävla tandjävel), sen och handla mat på ICA. Hem och såg Vänner och sen börja jag med middagen - som just nu blir tilllagad i ugn. Luktar i alla fall gott!
Nu strax ska jag gå och basta en sväng och sen käka. Ikväll blir det.. hm, Idol? Kanske lite Summer Heights High.

I morgon jobbar jag först hela förmiddagen, sen är jag ledig 4 timmar på eftermiddan (då ska jag på dejt med Fanny) och sen jobbar jag hela kvällen. Och sen dan på söndag. Så vi hörs på söndag igen..! kväll.


Hur räknar man ut vad man har för betyg till högskolan, räknat från gymnasiebetyget? (31 stycken hade sökt till Ske-å i första hand - 200 till Umeå)...

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag har för mig att det ska finnas någon sida på studera.nu eller nått som man fyller i och knatar lote, så räknar den ut av sig själv... puss

2008-11-07 @ 19:33:55
URL: http://emiliaanilsson.blogg.se/
Postat av: nena

http://www.vhs.se/templates/Slutbetyg.aspx?id=968



Du tar antalet poäng i kursen (tex 50p, 100p)muliplicerat med betyget i kursen (G=10, Vg=15 och Mvg=20) sen summerar du allt och delar med antalet poäng i din gymnasieutbildning (tex 2500 p). Annars kan du följa länken här ovan, och föresten om du har en sida på studera.nu så överförs automatiskt ditt snitt dit så att du kan se vad du har.

2008-11-08 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0