Stackars mig

I morse, eller rättare sagt i förmiddags, väckte mamma mig vid halv 11 "Sover du än!?".. Anledningen till de är för att jag vaken inatt för att jag inte kunde andas. Den torra äckliga luften torkar ut min hals och mina näsborrar! Dessutom låg jag och frös. Måste komma ihåg att dra upp värmen i mitt rum till ikväll! (jag har redan varmt, men det räcker tydligen inte).
Men efter en lång och härlig dusch hade mina luftvägar blivit sig själva igen! Fast jag känner mig inte helt hundra i huvudet (som min härliga storebror hade sagt "Det är du väl aldrig..") eller i snorbanorna..

Nu ska jag och min kära mor in till stan en sväng och spendera pengar som min papa tjänar uppe i gruvan i Gällevare! Jag ska bland annat köpa lite hårfärg till mig själv - VAD HAR HÄNT!? För er som inte känner mig så är det inte ofta jag färgar eller håller på. Men frågan är ju vilken färg? Vad tycker du?


Ljusare slingor?


Eller varför inte gröna eller tjockare blå?!
ser ut som jag har färgare dreads! HAHA

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha lotta, jag tycker du kan dra till med en fräsig färg jag :)Röstar på blå. Grön kan se ut som om det gått fel ;)

2008-11-19 @ 12:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0