Jag lever

Någon påpekade att jag borde skriva hära.. Men faktum är att jag inte har haft tid förens idag. Har jobbat alla dagar sen fredag.. Måndag ringde dom ut mig "kom på 2 timmar" och tisdag ringde dom också "kan du komma, kom NU!". Och så jobbade jag dag igår.
Och igår kväll gjorde jag något jag inte gjort på vääldigt länge - spelade innebandy! Några ur personalen på äldreboendet jag jobbar på gör det varje onsdag kväll.. och eftersom dom varit få på "träningarna" tyckte dom att jag skulle joina. Sagt och gjort - idag har jag lite träningsvärk i arslet.

DET SNÖADE NATTEN TILL IDAG! Och snön ligger kvar! Kanske inte så konstigt eftersom det varit minusgrader hela dagen och knappt ingen sol, men inte är det mycket snö inte..

Nåväl. Hoppas alla mår bra. Jag ska snart (lite väl tidigt ännu) börja med middagen. Kycklingfile med tillbehör (vet inte vad ännu). CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0