24/3 -08

Och sa var det mandag.

I helgen har det varit pask. Fredag var dom lediga fran jobbet, aven idag, sa i fredags gjorde vi inte sa mycket. Alla affarer var stangda. Vi gick en promenad, sag en skitkul film och pa kvallen for jag, Agneta och Silvia pa bio och sag Juno (jatte bra film!). Ken och Greg sag rugby. Pa lordag for jag och Agneta till ett shoppingcenter dar det var vaaldigt mycket annat folk! Pa kvallen for vi till deras kompisar och at middag. Igar, sondag, for vi till Silvia och Ken och at lunch med massa andra fran deras slakt och nar dom andra hade farit hem sa stanna vi, Gabriella, Scott och Lachlan kvar tills det blev middag. Och idag har vi inte heller gjort sa mkt. Vi at potatis, sill och grasloks-graddfil till lunch! Gottttt! Fast man sakna farskpotatisen. Sen har Agneta suttit och fixat och donat med bilder pa datorn. Jag gick pa en promenad och nar jag kom tillbaka la jag upp nagra av bilderna.
Ska lagga upp mina bilder fran Brisbane senare.
Nu ska vi ta kort pa Agnetas mage :)

Ha det bra och Glad Pask allihop (i efterskott). Hoppas ni hade en trevlig helg.
Kramar

Lanken till bilderna:
http://www.pixbox.se/alb_show_id747987_page0.html

Kommentarer
Postat av: Viika

Glad påsk på dig med :)

2008-03-24 @ 08:38:46
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: syrran

Hallå!.tänkte bara säga att din säng står kvar..tänkte sova där inatt..ha e gott å hälsa värdarna! KRAM KRAM

2008-03-26 @ 16:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0