18/3 -08

Hej hopp, da hade man levt i 19 ar.

Igar var det en lugn dag. Sag film och sen pa kvallen at vi middag och sen en god tarta. Gregs foraldrar kom over och jag fick en fin halsduk och en Cold Chisel skiva av dom! :) Vi hade tankt branna en lanad skriva, men nu fick jag ju en ny och fin istallet!
Borja kolla upp univeritets grejer ocksa eftersom dom oppna anmalningen pa internet igar. Till min besvikelse sa finns sjukskoterske utbildningen i nastan alla stader i Sverige. Och till min besvikelse for att jag inte har en blekaste om vart jag vill lasa och att det inte spelar sa stor roll, sa lange det inte heter Lulea, aven om dom har ett fracht sjukhus. Och Stockholm har jag da inte ens agnat en tanke at, for det ar nog det sista stallet jag skulle flytta till. Man kunde till och med lasa pa distans fran Lycksele! Nagon som har nagot vettigt forslag att komma med?

Idag ska jag in till stan och ga pa utstallning hade jag tankt eftersom att det inte ar sa lockande att aka till stranden nar det ser ut som att det ska regna. Och ar det inte battre vader i morgon heller sa ska jag nog till ett Koala center som ligger lite soder om Brisbane.

Ha det sa bra! Hejjjj och kram

Kommentarer
Postat av: Bro`

men nog låter det väl som Lycksele är det självklara valet då,haha?!det blir nog bra vars du än söker.

2008-03-18 @ 09:17:38
URL: http://www.hamptjärnscentrala.com
Postat av: anette sjoberg

Hej Anna-Lotta.
Vad sägs om Karlskrona? En fantastisk stad och det skulle vara kul med lite släkt i den här delen av Sverige. Sen kryllar det av singelkillar här i stan som skulle bli glada av att träffa en trevlig pingla från Norrland.
Kram Anette.

2008-03-18 @ 18:13:09
Postat av: sofie

Stort grattis i efterskott ! :)

2008-03-18 @ 20:06:17
URL: http://sofieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0