17/3 -08

Hej hopp! Var lite mer an en vecka sen jag skrev sist. Ska forsoka komma ihag allt som hant sen dess.

Sondagen den 9e mars for mamma och pappa hemat, sa vi skjutsa dom till flygplatsen tidigt och sen for vi tillbaka hem eftersom inga affarer var oppna. Vi hyrde film som bade jag och Agneta somna till. Mandag var en lugn dag. Jag sag om filmen som vi sag sondag, laste lite och sant. Var ute och gick. Tisdag for jag in till stan en svang. Onsdag stada jag lite och sag filmer, bland annat Borat. Sen pa kvallen for vi till Silvia och Ken, Gregs foraldrar, eftersom Ken fyllde ar. Torsdag var det fint vader sa jag packa badvaskan och for till South Bank Street Beach och sola. Harligt varre. Sen pa kvallen for jag och Agneta till ett daligt shoppingcenter, men dom hade i alla fall saltlakris :) Fredag foljde jag med Silvia och for och halsa pa Gabriella, Gregs syrra. Hon bor ute pa landet 1,5 timmar bort. Verkligen jattefint dar ute! Lordag for jag in till stan och kolla pa St Patricks paraden. Sen for jag hem och da holl Agneta och Greg pa att stada huset for fullt, sa jag hjalpte till litegrann och sen pa kvallen sag vi en film. Ringde aven och gratta Kaarina som fyllde 40 ar!  Och igar, sondag sa for vi in till stan och gick pa en marknad en svang och sen forsokte dom hitta ett par jeans till Greg. Efter ett antal affarer, timmar och jeanspar provade sa hade han anda inte hittat nagot par som passade. Inte alltid latt att vara lang.. Agneta envisades om att hon skulle fa kopa nagot till mig ocksa, sa tillslut hitta vi ett lappstift (mitt forsta) som jag fick idag :) Sen nar vi kom hem hade jag sa himla ont i huvvet, men efter en stunds vila sa var det battre och vi gjorde god fisksoppa.

Jo foresten.. Tisdag innan jag for till stan sa ringde jag och boka om min hem biljett. Sa den 2 juni kl 14.30 flyger jag fran Sydney och landar i Stockholm den 3 juni 11.15. Sa har bara kvar att boka flyget hem till Lulea kvar. Som synd var blev de allt for dyrt om Fanny skulle flyga med samma flyg som jag fran Sydney (11000 kr! och jag betala 14000 t&r), men hon flyger i alla fall fran Sydney samma dag och landar i Swe samma dag, fast 7 pa morgongen. Sa nu vet alla som undrar nar vi kommer hem, tex du Sara :)

Kanns inte som alla andra sjuttonde mars jag har varit med om i mitt liv, haha. Ar valdigt tacksam for att Agneta och Greg forsoker gora de basta av dagen. Hon ska till och med kopa en tarta och skulle ha mig till att bestamma sort och allting..  Hade inte ens forvantat mig en tarta, sa det var himla kul. Och sa kommer Silvia och Ken over pa middag och sen saklart tarta :)

Det regnar idag.. trakvader! Ska ga ut en svang och sen duscha och se film! Kommer nog fylla min dag med film tills dom andra kommer hem.
Ha det sa bra! Kramar

Kommentarer
Postat av: big-big sister

Grattis! Ha en bra dag! Många kramar från oss på Backevägen.

2008-03-17 @ 07:02:21
Postat av: Anna

GRATTIS Snygging! hoppas du haft en bra dag! skickar en slängkyss här ;)*smack* älsk dä

2008-03-17 @ 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0