WILMA 6 AR!! Tisdag 8/1 -08

Mitt gudbarn/brorsdotter WILMA fyller 6 ar IDAG!! GRATTS!! Manga fodelsedagspussar och kramar fran Faster Anna-Lotta!


Sitter pa biblioteket, ater en minties och fordriver tid. Forsoker logga in pa facebook for tjugonde gangen, men det verkar som att dom satt brandvagg eller nagot liknande pa den sidan - typiskt.
Annars hander det inte sa mycket. Var pa bio igar pa dan och sag "Ps. I love you". En sorglig men bra tjejfilm som fick en att grata. Och idag har jag och Mitchell dragit upp massa ogras fran tradgarden. Hoppas att han tar med sitt nya PS2 spel fran sina foraldrar sa jag har nagot att gora nar jag kommer hem igen.

Kom hem sondagkvall efter en helg i Muswellbrook. Borja jobba fredag eftermiddag och fick da hora massa historier om puben och att alla kommer dit for att slass med mera. Den kvallen fick jag inget se, men lordag kvall fick jag minsann ringa polisen! Hejaha, haha. Tva killar (som sag ut att komma fran Indien eller nagot liknande) blev tilltucktade av na andra killar som inte verkade ha nagot battre for sig.. En var helt uppsvalld i ansiktet och han kunde bara fa fram att han ville ha dit polisen och att han skulle jobba dan efter. Tur man var pa ratt sida av baren!
Lordag kandes forovrigt som varldens langsta dag. Nar jag vakna gick jag en svang pa stan och sen hade jag iiinget att gora. Eftersom det sporegna hela eftermiddan sa kunde jag inte heller ga nagon annanstans. Naval. Kommer att fara upp till helgen ocksa, bara han ringer om mina jobbtider nagon gang!

Naaaa kanske om man skulle ga och kopa sig en mango, har ju faktiskt fatt lon idag. Ska kopa ett telefonkort ocksa sa jag kan ringa hem till Swe.

Ha en bra dag! Kramar

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Bra blogg!
Fortsätt så ! :D
Ha det bra!

2008-01-24 @ 02:50:05
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0