Torsdag 31/1 -08

Har egentligen inte sa mycket att beratta. Jobbade igar kvall efter en vaaarm dag (det ar lika varmt idag) sa det var bara skont att fa sta i baren med AC. Fick aven veta att Elissa ska hyra ut sitt hus fran och med nasta vecka, sa jag maste tillbaka pa sondag och packa ihop alla mina grejer som jag har kvar och ta med dom upp hit. Tur jag har en stor vaska..
Idag har jag umgatts lite med skoterskan som tog blodet fran mig forra torsdagkvallen nar jag var pa sjukhuset. Det ar inte en tjej, konstigt nog, utan han heter Mitchell. Traffa han igen i mandags nar jag var och skulle fraga om mina resultat och pa den vagen ar det.. Han ska borja lasa till riktig skoterska typ nasta vecka i nagon annan stad (har har dom typ 5 olika skoteskeroller, inte som vi som bara har tva). Sa idag at vi lunch och sen visa han mig lite av Muswellbrook. Hann inte med sa mycket mer eftersom han skulle och jobba igen. Sjalv jobbar jag ikvall igen. Kareokekvall, oj sa pinsammt de ar! Det ar nastan aldrig na folk dar och tjejen som haller i det brukar sjunga massa latar sjalv bara for att folk ska vaga komma upp.. hm. Sjalv har jag inte tankt prova!!

Som sagt ar det sjukt varmt idag. Det har varit sa hela veckan och det ar nastan lite plagsamt att inte vara i ett rum med AC. Det har varit sa hela veckan och jag hoppas att det gar over snart..

Naval.. Jag maste ga nu. Ha det sa bra allihop! Kramar


Kommentarer
Postat av: anna-lena

Hej, skönt att höra att du är bättre nu och att du kan jobba. Nu är det inte länge kvar till vi träffs.
Ha det bra hjärtat.

2008-01-31 @ 18:00:18
Postat av: syrran i lappmarken

skönt att du e bättre..var ju fettisdag igår..har ni nå semlor där??
Robban hälsar...kRAM KRAM

2008-02-06 @ 18:04:45
Postat av: sofie

hun! lever du? väntar på uppdatering :)

2008-02-17 @ 19:44:36
URL: http://sofieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0