Torsdag 24/1

Sitter pa bibblan i Muswellbrook igen. Borjar inte jobba forens klockan 6 ikvall, sa vad gor man en hel dag om man inte vill sitta inlast i sin lilla cell? Har ju dock inte sa manga helger kvar nu, wihooo!!!
Kom upp hit tisdagkvall eftersom jag jobba igar under dagen.

Min hals har inte blivit battre an.. Blir snart tokig. Maste nog till farbror doktorn nasta vecka om det fortfarande ar sahar. Blaa..

Har inte sa mycket att skriva eftersom det inte har hant sa mycket. Australia Day pa lordag och jag kanske ar ledig. Men eftersom alla jag kanner ar pa nan konsert sa far jag val fordriva dagen med nagot annat kul.
Ska ga till det stooora shoppningcentret nu och kolla om dom har na kul.

Ha det sa bra allihop! Kramar

Kommentarer
Postat av: anna-lena

Hej Lotta,
Ta nu och åk ner till Sydney. Läste på www.backpacking.se att det 'är lätt att få jobb och bostad i Sydney, s¨å
slipper du
vara så¨ensam.
Kram Anna-Lena

2008-01-24 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0