Torsdag 17/1 -08

Eftersom vadret har normalt ar varmt, aven om det inte alltid ar sol, sa torkar tvatten man hanger ut skitsnabbt. Sa nu i veckan tankte jag att jag skulle spara all tvatt till idag sa jag har rent innan jag far, men nog tusan skulle de regna idag! Sa har allt pa trappracket och ACn pa sa det blaser pa tvatten, heh. Maste ju ha torra byxor innan jag far!

Igar stada vi lite och tvatta lite mer. Sen ringde jag till Pite sjukhus och fick jobb till sommarn!!! Medicin 3b, dar jag hade praktik forra aret innan studenten med kvinnan som nominera mig till stipendiet jag vann. Kanns jattekul att jag fick det jobbet eftersom jag trivdes sa bra dar. Hoppas bara att de andra sommarvikarierna ar lika bra som pa Roknasgarden :)

Kan bara tanka pa nar Sverige kommer hit sa jag far komma bort harifran..

Naval, ha en bra helg allihopa! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0