Tisdag 15/1 -08

Sitter hemma och det kanns som forr i tiden eftersom dom har modem som inte alls stressar..
Forra helgen jobba jag hela helgen. Hann umgas lite med en kille, Ben, som jag traffa nar vi var pa en indisk restaurang forra torsdagen. Han foljde med nagra kompisar till Elissa, som jag foljde med. Han ar fran Broken Hill, en liten stad annu mer langre in i landet och han har jobbat med far (djuret) i 5 ar fore han borja lasa till gruvingenjor i Brisbane. Han har sommarlov just nu, men valde att jobba istallet och det ar darfor han ar i Muswellbrook. Har nog aldrig traffat en sa mycket countyboy forut alltsa, haha. Gar i jeans och boots aven om det ar +35 ute! Naval.. Kul att hora andras liv.
Igar gjorde jag inte sa mycket. Boka flygbiljetter at mor och far sa dom kan ta sig hem fran Brisbane till Sydney. Annars hande det inte sa mycket. Idag har jag varit och handlat lite mat och nu ska jag boka hyrbil. Blir nog en Corolla med automatlada.

Far tillbaka till Muswellbrook pa torsdag eftermiddag och kommer nog hem igen sondagkvall som vanligt. Kommer sakert jobba kvall bade torsdag, fredag och lordag och eftermiddag sondag. Jobbet i sig gar bra, men ar javligt less chefen.. Som tur ar sa ar det bara 3 helger kvar innan Josse kommer hit (och Fanny) och helgen efter kommer foraldrarna!

Eftersom mamma och pappa far hem den 9e mars fran Brisbane sa funderar jag pa att stanna kvar nagra dagar extra innan jag far tillbaka till Singleton for att fira min fodelsedag och sen vanta pa att Fanny ska sluta.. Men far se hur jag gor.

Ska ringa om sommarjobb i veckan sa jag forhoppningsvis kan fa jobba pa sjukan! Hoppas verkligen jag far det, skulle va skitkul!

Kunde tyvarr inte boka nan bil idag eftersom jag maste ha korkortsnummer och sant.. Sa mamma, kan du va snall och ringa mig nar du ser detta. Ha pappas korkort framfor dig.

Ha en fortsatt bra vecka! Hinner nog forhoppningsvis skriva en gang till innan jag pa torsdag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej snygging! Va kul med besök från josse och fanny! Önskar bara att jag också kunde vara med ;) Ah, jag hoppas att ni kommer hem innan sommarn, det skulle vara så himla kul :) här i ume knallar livet som vanligt. Förra veckan kändes piss men nu i veckan känns det lyckligtvis bättre. Saknar er alla mest!

Pussar och kramar från moi! Take care

2008-01-15 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0