Onsdag 9/1 -08

Sitter pa internet cafe och forsoker fordriva tid. Ska snart ga hem och spela lite PS2 och vanta pa battre tider. Jobbar fredag-, lordag- och sondagkvall i veckan, sa aker inte upp forens fredag eftermiddag.

Josefin Risberg kommer hit till Singleton sondag den 8/2 och stannar den helgen. Fanny kommer aven upp da, sa jag ska hem och boka vinyard tour till den lordagen! Da vet alla :P
Har san hemlangtan nu sa igar nar jag ringde till Fanny sa var jag bestamd om att vi skulle besluta ett datum for hemresa. Ar bara "over it'. Sa mandagen den 19 maj hoppas jag att det finns tva biljetter som kan ta oss hemat mot andra breddgrader.
Forsokte ringa mamma ocksa, men jag gissar att du jobbade. Skulle aven ringa och sjunga for Wilma, men ingen var hemma dar heller..

Lanken ar till bilder som Fanny lagt upp fran jul och nyar.
http://www.pixbox.se/alb_show_id674665_page0.html

Ska ge hem nu, 6,5 dollar senare och fattigare. Ha en bra helg allihop!
Kramar

Kommentarer
Postat av: syrran

Hallå...har slaggat i din typ HÅRDA säng inatt..
saknar du den??
Fina bilder...men vackert här oxå me snö
Ha de BÄST...KRAM KRAM

2008-01-12 @ 10:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0