Mandag 21/1

Vakan upp i morse och trodde jag hade fatt halsfluss eller na, kunde knappt prata eller svalja. Som tur ar har min aussie storebror bara 5 manader kvar innan han tar lakarexamen sa han kolla upp halsen och gav mig na skit som jag skulle gurgla. Gick tillbaka till sangen, sov nagra timmar till och nu kanns det faktiskt battre. Kanns de sa igen i morgon sa far jag nog ta och ga till nan lakare som kan ge mig riktig medicin.

I helgen har jag jobbat som aldrig forr. Fick ihop 35,5 timmar fran torsdagkvall till sondag eftermiddag. Tror jag hann med 11,5h under lordagen.. Var forovrigt ett stort slaggsmal under lordagkvallen framfor baren med kring 20 pers inblandade. Var ganska laskigt faktiskt. menmen.
Vet inte vilken dag jag ska tillbaka annu, men blir det inte torsdag sa blir det fredag.

Funderar pa att fara till stranden imorrn, men ar vadret som det ar idag sa far jag nog tanka om. Kanske far till Maitland och shoppar istallet.

Sitter pa internetcafe nu men ska strax ga hem. Ikvall ska jag pa dejt, haha.
Ha det sa bra allihop! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0