29/2 -08

Skulle bara starta min bärbara för att lägga in bilder och så hitta den ett trådlöst som inte hade något lösenord.. värsta grejen :P
Vi kom fram till Brisbane tisdag eftermiddag efter att vi kört från Byron Bay. Mamma och pappa hann ta sig ett dopp i havet innan det börja SPÖregna och det höll i sig hela vägen fram! Det var lite jobbigt att köra och jag var riktigt trött i huvudet dagen efter. Onsdag tog vi tåget in till stan och åkte en båt på floden fram och tillbaka. Åkte bland annat förbi restaurangen där Agneta och Greg hade bröllopet.
Igår körde vi ut till "The home of the Crocodile hunter", Australia Zoo. Det var riktigt kul faktiskt! Klappa koalor, kängurus och mata elefanter. Sen såg vi en uppvisning med fåglar, ormar och krokodiler. Där vi fick klappa koalerna så jobba det en svenska! Haha, lustigt! Och igår var vi och kvällsshoppa på ett litet shoppingcenter.
Idag har vi varit upp på ett berg, Mt Glorius eller vad det nu hette, och gick en sväng i regnskogen till ett vattenfall. Sen åt vi sopplunch på ett ställe i närheten (samma regnskog och samma lunchställe som vi var till sista jag var hit). Ikväll ska vi in till stan och gå på någon marknad. Vad som händer i helgen har jag ingen aning om ännu.

Eftersom jag nu har tillgång till internet med min egna dator så kommer jag nog ladda upp bilder inom kort! måste bara hitta den där kabeln..

Men yess.. annars är allt bra. Josefin min vän lämnar Australien idag för Malaysia en månad, inte illa! Och Anna Sidentröja min vän fyller 20 år idag! GRATTIS!

Ha det bra! Kram


Kommentarer
Postat av: lappen

hallå...börjar va lite avis nu skulle vart härligt lägga sig på en strand..ha de bäst..KRAMAR

2008-03-02 @ 14:37:21
Postat av: Anna

TAck snygging! Låter som att du har det bra där borta, med besök och allt :) Pussar och kramar

2008-03-03 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0