torsdag kväll

Och så var jag mörkhårig för första gången i mitt liv. Ska lägga upp en bild i morgon!

Idag och igår har jag varit på stan. Och i morgon ska jag till stan, men då för att träffa två klasskompisar sen gymnasiet för lunch. En av dom är gravid och hon hade tiden ute i måndags, så jag hoppas hon kommer i morgon! kan ju inte vara säker, haha! Ska bli jättekul att få träffa dom nu innan jul. Eftersom jag jobbar i helgen, och inte kan gå ut och festa och träffa folk som alla andra, bestämde vi träff i morgon. Sen på kvällen blir det träff med vänner som kommer hem på jullov från Umeå!

Var och hälsade på farmor idag tillsammans med min faster. Söta och dementa farmor säger åt mig "ja det har börjat puta ut på dig" och faster säger tillbaka "men hon är ju ändå snart 20 år". Haha!


Miss my bia-tch

Kommentarer
Postat av: syrran

haha..det va ju kul sagt!...KRAM

2008-12-19 @ 11:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0