Vad vill jag söka?

Nu har jag ett såndant fint CV att jag säker kan få jobb som, hm, säg ingenjör! Direkt! Utan att dom behöver tveka det minsta lilla.. typ.

Jag har även fått hem ett album med MOS (Ministry Of Sound). Så jäkla! Om man gillar dance musik vill säga.. Man blir om inte annat väldigt party sugen. Får även upp många minnen från Australien och veckan i Bulgarien (veckan innan studentveckan -07). Så om ni gillar dance kan ni ju söka på mos, de kommer alltid upp något som är bra.

Mamma ska bjuda nå tantor på rutten fisk idag, så jag ska ta och baka en paj med broccoli och räkor istället.

Buhuuu.. De två vänner som jag har kvar i stan börjar universitetet på måndag, vilket innebär att dom måste flytta. Jag hoppsa denna höst kommer att gå fort så att jag också kan ha en bra anledning till att flytta från Piteå. Eller föresten, behövs det?!

Nu ska jag ladda iPoden med massa ny skön musik! Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: SophiaStrid

Okej, tack för tipset. Men vadå engelska, jag är inte så hajj på det, måste jag kunna engelska flytande för att få jobba där? :P Haha.. Kramar

2008-08-27 @ 20:06:12
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: SophiaStrid

Ja men det fixar sig nog :P:).. Haha, ja men jag har lagt dom i vattenbad :P hehe. Kram

2008-08-27 @ 21:23:42
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0