Surströmming och lingon

Det var första gången ikväll som jag åt en macka med surströmming! Faktiskt helt okej (hade först tänkt skriva "helt k" men ångra mig ganska fort, he-h). Hade ju även gjort en paj som var jättegod.

Kan inte hilma med att även jag, som de flesta av alla kvinnor i världen, har lingonvecka en gång i månaden. Egentligen borde man vara ganska van nu efter några år, men det blir som ändå litelite mer jobbigt.. Känner mig som en uppsvälld gris (kan bero på all mat också) och mina tarmar får det lite extra jobbigt den veckan. Jaja.. Nu är det inte så länge kvar och jag verkar ha överlevt den här gången med.. yippi.
Känns som att jag öppna mig massor bara för att jag berätta om min mencykel, hahahaaa... whatever.

Ska snart gå och lägga mig och läsa den spännande boken. Läste ett stycke igår som jag  hade jättestor lust att dela med mig av, men sen kändes det nästan lite fööör snuskigt, haha.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0