Nu är jag less!

Less less på att det bara ska regna hela jävla tiden! Jag kanske inte hade varit lika less om det inte varit för att sommaren redan regnat bort!
Tyvärr kan jag inte styra över vädergudarna, så det verkar som vi får leva med det ändå..

Igår innan jag skulle sova låg jag och lyssnade på mina nya låtar oå iPoden. Jag har någonstans hört (kan ha varit min bror) att man inte kan få fel på hörseln när man lyssnar på för hög musik om det är musik som man tycker om. Är det någon annan som hört det, eller är det bara jag? I alla fall så hoppas jag att det stämmer, annars skulle jag sitta här som en halvdöv Lotta idag.

Idag ska jag hjälpa min mor och nå andra tantor med nå datagrejs. Dom ska redovisa en resa som dom gjorde i våran till Helsingfors.
Annars har jag inte så mycket uppskrivet i almenackan.

Vi hörs, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0