"Nu är det bara pissa och gå och lägga sig"

Min pappa brukar alltid säga så, fast med lite mer pitemål så det kanske blir något i stil med "Nu järe bara piss å gå å ligg". typ.. jag är inte så bra på det där.
Sitter och dricker en kopp te. Har varit ute och cyklat en sväng men eftersom man bara använder benen så blev jag ganska frusen om överkroppen och så fick jag ont i ena örat, aj.

Jaa i morgon ska jag till min syster som bor i Västerbotten i en liten by, världsmetropolen (enligt henne själv). Det var över ett år sen jag sist var dit så jag tänkte ta mig en helgstripp. Det tar två timmar att köra dit och det enda man ser är skog (något sågverk är det efter vägen också). Lite jobbigt kanske när man är själv och inte har någon att prata med, men då är jag mer än tacksam för radion! TÄNK om jag skulle få syn på en björn! Wow!!
Ska fara hem på måndag, men då kör jag först till Skellefteå och går på stan med mamma (som får ta bussen ner eftersom jag tar hennes bil, mohaha) innan vi kör till Pitstan. Älskar Skelleftestan! Ser redan fram emot att få spendera pengar!

Nu ska jag se tv! Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0