Fått jobb!

Tidigare idag när jag var och hjälpe till med powerpoit så var det en av tantorna som fråga om fortfarande jobbade på sjukhuset. När jag sa att det var snart veckor sen jag slutade så fråga hon om jag inte ville komma och jobba åt henne i hemtjänsten för dom har personalbrist. Och självklart vill jag det!!! Även om hemtjänst inte är det roligaste jag vet (hatar bland annat att städa), men det är då i alla fall ett jobb som ger en lön. Duger gott och väl de månader fram till nyår!

När jag sen körde hem från stan så såg jag något som låg på höger sida av vägen. Såg först inte vad det var, men när jag körde förbi såg jag att det var en grå/vit randig katt... Uuuuhhh.. Hoppas du får ett bra liv i katthimlen! RIP.

På tal om ingenting.. Förra helgen var jag och Sara (en gammal klassis) till stan och träffa lite folk. Alltid trevligt! Men jag fattar inte varför man inte har lärt sig att pojkar är svin.. Blir så less alltså. Tycker tvärr om dom för mycket för att kunna gå över och bli homo. Men tänk så enkelt livet skulle bli. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0