Datorn är min bästa vän

Tack Sophia för länken om hur man fixar sin blogg :) Jag hoppas att det går att se sidan för er andra, men för mig blir den helt ful och fel när jag kollar på den. Som tur är har jag två datorer brevid varann, så på den andra fungerar den fint! Mohaha..

Jag har varit ute och klippt lite gräs. Men om det är någonting jag hatar mer än att klippa själva gräset så är det nog alla förbannade buskar (tack mamma som älskar rosenbuskar). Har rivmärken fulla armarna.

Eftersom att mitt liv är så händelserikt just nu så har jag redan börjat längta till helgen! Okej.. Nog för att man längtar till helgen om än man jobbar och har dagarna fullbokade, men det blir ändå på ett helt annat sätt. Nu blir mer att jag vilar min röst och tränar min hörsel mer (läs: har ingen att prata med och lyssnar på radion hela dagarna). Tyvärr är våran hund inte min bästa vän...
Ska berätta om min "spännande" helg när den närmar sig.

Nu ska jag duscha och sedan lägga mig för att se på tv, sen somna bakom boken. Just nu är det Jens Lapidus Snabba cash som gäller. Riktigt bra!



Eskil och brorsson Elvis (som kommer hem imorgon
efter en vecka i Side) och min hörna, haha.

Catch yah later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0