Dagen efter youtube



Min nyfikna syrra undrar som bäst vad jag håller på med, haha. Hon måste nog börja ge sig in i bloggvärlden lite mer.

Det har varit en lugn helg. Igår var vi på nå loppis och sen på eftermiddagen gick vi till grannarna för att käka surströmming. Jag fick grillad kyckling! lyckos mig lyckos mig. Sen vart det en galliano, en till, och en till. En shot turkisk, en Ragnar dricka och lite mera. Vart goode trött och vid 2 när vi gick hem fick jag mig helgens skratt! Men syrran i sin tur trodde hennes karl skulle få en hjärtinfarkt, hahahhahaa!

Nu kom min framtida man hit, William 4 år (vi ska gifta oss, enligt han, när han fyller 16). Vi ska "spela" bilbanan som han har med sig. Yippi, lyckos mig igen!

Hoppas alla haft en bra helg hittills. Och ha en bra söndag.
Jag ska stanna här till imorn och köra, som sagt, till Skellefteå för att shoppa! Sen är det jobb som gäller.
Tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0