7/4 -08

Har just bokat flyg mellan Cairns och Alice Springs. Kanns skont att inte behova sitta pa en buss i tre dagar (man stannar efter vagen och sover pa hostel) eftersom vi ska aka buss fran Alice Springs till Adelaide, vidare till Melbourne och sa vidare. Det var inte sa mycket dyrare heller att flyga an att aka buss.
Haller pa att ladda upp bilder, tar en liten stund. Men nya bilder ska ni fa se!

Nu har vi sovit varan sista natt i Rainbow Beach. Igar var det lite ostadigt vader hela dagen, regn till och fran, sa vi tog det mest lugnt hela dagen. Pa eftermiddagen skulle vi ga upp till en sandbank och kolla pa solnedgangen och nar vi precis tagit nagra bilder sa borja det STORTregna! Nar vi hade sprungit halv vags sa tog vi skydd i en trappuppgang till na lyxlagenheter. Ja som ni kanske fattar sa fick vi inte se nagon solnedgang eftersom att hela himlen var svart, men regnet i sig var en upplevelse.
Vi sitter och vantar pa bussen som ska ta oss norrut till Hervey Bay dar vi ska ga pa ett info mote pa hostelet i eftermiddag kl 3 angaende campingturen vi ska gora pa Fraser Island i tre dagar (fran tisdag morgon). Nar vi kommer tillbaka pa torsdag eftermiddag sa ska vi vanta pa nattbussen, som gar kring 8, och aka vidare till Airlie Beach dar vi anlander kl 9 pa fredag formiddag. Sen pa lordag ska vi pa en tre dagars seglarutflykt, men man sover pa fastlandet.

Fanny fick arva min solhatt som jag fick av Greg eftersom jag anda aldrig kommer att anvanda den. Hon kasta bort sin egna.

Vad kan jag mer skriva om.. Jo, inatt bodde de na jatte jobbiga killar i varat rum (dom var jobbiga i morse nar som skulle fixa sig i ordning). En av dom visade ingen respekt alls for vattenrestriktionen som finns, utan stod i duschen i 30 min.. och han hade ju verkligen jattelangt har ocksa, NOT. hahbsfsnjka**nfs# irlandare.
Vet inte om jag har berattat om svenkorna vi har traffat. Ola och Emilia heter dom och kommer fran Skane. Dom lamna oss igar och for till Hervey Bay, men vi kommer att traffa dom igen i eftermiddag nar vi kommer dit och dom ska aven ut till Faser Island samtidigt som oss.

Lankar till bilderna sa fort jag lagt upp dom. Ha det sa bra! Kramar

Kommentarer
Postat av: syrran

Tummen upp...ni verkar ha att göra..gå in på fotobanken.se och se nå bilder.klicka på alla bilder bevid gubben.sen på typ flik 1-11 tror jag e från festen.kramar och sverige längtar efter er!!!

2008-04-07 @ 18:33:43
Postat av: Agneta

Later som om ni har det bra (trots knappa killar). Fast de kanske inte har vattenbrist dar uppe?

Vad tyckte ni om Fraser Island? Hoppas att vadret var ok for det ar inte kul att talta nar det regnar.

Har ar allt bra. Magen vaxer for fullt. Ha det bra. Halsa Fanny. Kramar, Agneta

2008-04-13 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0