På min lediga dag

Klockan är kvart i 10 och det ser ut att bli en fin och varm dag! Ungefär som igår, kring 25 grader.
Ska ner till stan idag och köpa presentpapper till bröllopspresenten, ett kort till det och ett par nya solbriller.

I söndags var jag till gymmet för att höra lite om priser och sånt, så igår blev jag medlem! Börja starkt med bodypump! Men tog det hyffsat lugnt eftersom jag inte gjort nå på hela sommarn (utom att lyfta gamlingar). Så om en halvtimma, halv 11, ska jag på bodystep och sen simma en stund. Blir att inta stan efter det.

Shane kom hem i söndags. Han fyller 33 idag och verkar vara lika trevlig som Kerry! Sport på tv verkar vara det största intresset. Kanske för att rubgy säsongen snart är över..

Nä nu ska jag packa lite grejer och cykla ner till stan. Cykla föresten hem igår kväll efter 7 i bara short och linne!
Skriver mer ikväll.

FANNY ÄR PÅ VÄG!!! Anländer om mindre än 24 timmar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0