Lite bilder..

Länkar till en sida där jag lagt upp dom få bilder jag har tagit hittills. Ska skärpa mig i helgen och ta fram kameran lite mer.

http://www.pixbox.se/alb_show_id547630_page0.html

Blev föresten inte att gå ut ikväll. Bec ringde och sa att hon tyvärr inte kunde ta med mig (vet itne varför). Men på söndag ska jag följa och se foddie (som dom kallar rubgy) när det lokala laget spelar! Såg lite från en match på tv ikväll, fattar typ noll! Och Kerry berätta att dom är oftast har snygga kroppar som är fint att se på, men dom har inte så mycket i huvudet (inte konstigt på alla tacklingar dom får och dom inga hjälmar eller andra snydd har). Det är bara 4 veckor kvar tills serien är slut, så du kanske inte hinner se så mkt Fanny.

Något som är konstigt här är att dom har blått toalett vatten. Kom på det nu och har glömt bort att fråga varför det är så. Men det är inte säkert att dom vet varför. Ska ta kort på det så ni där hemma får se. Sen har dom runda handtag, inte vanliga som vi har hemma.

Var ner till affärn idag, ca 100 meter ner för backen (vi bor på nån kulle, Singleton Heights kallas området). Dom har allt man behöver i det där huset - ett supermarket, frisör, videobutik, snabbmat, typ skönhetsprodukter affär och en alkoholaffär.

Klockan är 21.40 här nu så jag ska lägga mig och se en film. Ha det så bra där hemma!


Kommentarer
Postat av: The Bro

Vattten kan vara blått på grund av att dom har mycket klor i vattnet.ta lungt

2007-09-07 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0