Ledig dag

Har hunnit äta frukost och itne så mycket mer. Ska snart klä mig, se tv en stund och sen gå ner till stan och äta lunch. Sen går jag väl hem igen, ser mer tv och mer tv - tills jag går och lägger mig. Lite mulet idag, iaf än så länge, så kan inte sola direkt. Men förhoppningsvis kanske det klarnar upp och man kan glassa ute lite. Synd bara att dom har den här cphunden som är helt konstig i huvvet (för jag tror inte han är riktigt frisk, får ju bara va på den här lilla bakgården och så slickar han på staketet som en tok) som stör hela tiden med sitt skällande efter fåglar hit och dit. Och så dreglar han som fan! Kommer han nära kan man va säker på att man fått sig ett stänk av hans dräggel, huh.

Igår var vi i en lekgrupp på förmiddan. Ska gå dit igen nästa gång det är! Skit bra för jag slipper aktivera ungarna under några timmar och sen när vi kommer hem är dom trötta och lugna. Låter kanske lite hemskt, men dagen gick lite fortare!

Längtar just nu till fredag, sen söndag då Shane kommer hem, nästa onsdag då Fanny kommer hit och nästa torsdag då jag far till Brisbane!

Drömmer föresten massa konstiga saker varje natt som jag sen kommer ihåg på morgon när jag vaknar. Ska prova ligga åt andra hållet någon natt för att se om det blir bättre..

Ha en bra tisdag allihop! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0