Hejdå älskade Svensbyn, Piteå

Med lite vemod packar jag ner det sista och tänker ännu en gång på om jag verkligen inte har glömt någonting hemma. Jag, mamma och Fanny har käkat tacos till frukost/lunch, riktigt gott. Ska snart börja med middag. Har packat allt klart och väntar bara på att få byta till mina resarkläder så jag kan lämna kläderna jag har på mig hemma (rymmer tyvärr inte allt..).

Igår var det en bakisdag, eller var bara jättetrött! Vart utgång lördagkväll på 1906. Först var vi hos Fanny och hade det riktigt trevligt. Julia hade med sig vattenpipa med jordgubbstobak, inte illa. Sen på 1906 var det inte sämre - ett gäng från Luleå hade svensexa så det bjöds på skumpa och drinkar, så mycket man bara ville ha.
Igår kväll var först faster och Donald här och fika och sen kom kompisarna. Känns ändå skönt att Josse också ska komma över till oss när hon är där borta (hon ska till NZ som workandtravel, plocka apelsiner eller vad dom nu gör).

Ja så snart far man hemifrån. Just nu vill jag bara komma fram och komma in i rutinderna, träffa nytt folk och bara börja umgås. Åter igen, fan så skönt att Fanny kommer om några veckor! Bara vetskapen gör mig tusen gånger lugnare! Har inte heller haft några problem med sömnen nu före och inatt som jag som en stock. Blir nog däremot värre när jag kommer fram då jag har förmiddag i mitt system och dom har sena kvällen när vi anländer till Singleton. Får hålla mig vaken under flygresan mellan Honk Kong och Sydney eller nått så jag är helt död sen.

Hejdå älskade byhåla, stinkande stad! Kommer sakna det, men samtidigt inte. Värmen - here I come!

Heeeeeejdå Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer sakna dig som tusan snygging!

2007-09-03 @ 23:14:10
Postat av: Tove

Hejdå Lotta! Ta hand om dig:)

2007-09-04 @ 15:37:31
Postat av: Brorsan

Att vara lite nervös hör ju till:) Stort lycka till nu lillsister och du vet att vi (JAG!!) är ganska avundsjuka.

2007-09-04 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0