Förbenat, nu är de nära!

Har inte fixat till i min väska än, men hade tänkt göra de idag - även om det blir imorgon.
Ska fixa käket till hejdåmiddag som vi ska ha ikväll. Enkla saker som tacopaj och kycklingwook ska det bli. Och sen utgång (blev inte igår) med än så länge jag och Fanny. Kaarina kommer idag också, så jävla kul!

Anna var här igår, skulle hjälpa henne med hennes nya dator (som att jag är nån hacker..) så vi satt med tre datorer på i vårat datarum (kändes som värsta lanet, även om dom inte var sammankopplade). Haha. Hade vi bara liiite mer hackers så hade vi nog också kunnat logga in på ryska ambassadens sida, precis som killen som det stod om på aftonbladet.se igår. Man kan ju alltid drömma iaf.

Jag tackar alla högre krafter för att Fanny ska komma till NSW i slutet av september! Jag vet ju att jag när som helst kan fly till Agneta om det nu skulle behövas. Men Fanny är ändå min bästa kompis och hon kommer bara finnas 3 timmars tågresa bort! Såååå sjukt skönt! Skulle jag trivas som fisken i vattnet i Singleton så gör det ju inget alls, men någon gång kommer man nog få någon slags hemlängtan och Fanny och jag ska ju göra samma grej. "Leva med en annan familj och ta hand om någon annans barn" som mamma så hårt uttryckte det (även om hon har rätt så tyckte jag det lät så hemskt när hon sa de). Men samtidigt ska jag ju göra så mkt mer! Peter och Jörgen kommer inte vilja göra annat än sitta och lyssna när jag läser ur en engelskabok, bara för att ge ett exempel :D

Måste nog sätta mig och skriva en pricklista! Hitta tex passet här bakom datorn nyss, hejåhå.
Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0