Efter en dag på stan..

Ledig dag idag. Tog det lugnt på morgon och åt frulle, strök lite kläder, duscha och satt lite vid datorn. Sen gick jag ner till stan vilket tar ungefär 20-30 min. Köpte en nagelsax, nagellack + remover, tuggummi, tyll till klänningen jag ska ha på bröllopet och en macka på Subway. Tog det väldigt lugnt men var ändå klar alldeles för fort! Måste åka till Newcastle nån dag för att kunna shoppa på riktigt! Eller till Sydney när Fanny är keng på gatorna där!
Dumdumma jag skulle ju va som alla andra här och gå i flipflops (minst hälften har flipflops och hälften av dom har Billabong flops..) ner till stan vilket resulterade i att jag var tvungen att halft som halft gå barfota hem igen. Har fått ett fint skavsår på foten och mellan stortån och pektån skaver det lagomt skönt. Men i sko härdes!
Det börja blåsa när jag gick hemåt och nu blåser det som fan!

Ja annars händer det inte så mycket annat här. Ensam hemma ungefär en timme till. Tror jag ska gå och vila, eller så sitter jag kvar här och lyssnar på Morgonpasset i p3.

Morsan har ju köpt webcam nu också, haha. Men det är jättekul! Hoppas bara att den kommer till användning eftersom det är lite svårt med tidsskillnaden.

Ska nog måla lite med mitt nya nagellack. Ha det så bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0