Det är nu man känner att man har muskler

Två pass senare och rumpan börjar kännas. Var på step idag och det gick ändå hyffsat för att vara första gången på flera månader och med tanke på att jag aldrig gjort programmet som dom hade. Hade jag aldrig gjort det förut i mitt liv hade jag nog inte hängt med alls.

Efteråt cykla jag till stan. Handla bara en massa bra saker! Presentpapper, grattiskort, solbriller och en keps och nå suvenir grejer där det står "Singleton". Bland annat en ölhållare som alla hushåll verkar ha här (du vet säkert vad jag menar Peter).


Cykla hem igen, tvätta lite kläder, läste lite och slog in paket. Har även bakat för första gången här - en äppelkaka. Kerry ville köpa en färdigbakad när vi var och handla i söndags, men jag övertygade henne om att jag kunde baka en istället, vilket jag gjorde.


I morgon ska jag ta med Jelena och Mason till biblioteket på förmiddan för dom har någon slags sagostund där. Får se om jag packar lite också, men jag har ju tid med det på torsdag. Hyrde "Napoleon Dynamite" i torsdags ($1, ungefär 6 kr, för en hel vecka! Snacka om bra pris) som jag också måste hinna se innan jag far. Har ju sett den förr och med tanke på priset så skadar det ju inte om jag inte hinner. För ska barnvakta i morgon kväll när dom ska på nån jobbmiddag.

Vill gärna ha ett mail Kaarina där du berättar om resan!

Ha det bra!

WOW fick ett mail av syrran nu.. Tack!


Kommentarer
Postat av: kaarina

HEJSAN..e i ume.hinner inte skriva så mycke.KRAM

2007-09-25 @ 12:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0