Brisbane!

Sitter har uppe pa den varma overvaningen hos Agneta och Greg, klockan ar snart 8 pa kvallen och grillen gar for fullt dar nere.
Idag har vi varit pa ett kafe uppe i ett berg och sen gatt en svang i regnskogarna, annars har det var lugnt. Dom oppna alla kort och presenter forst idag, sa det var kul att se. Eftersom dom onskat sig pengar sa var det mest det dom fick, forutom det som jag gav och nagra andra presenter skickade fram Sverige.

Igar var det ju da brollop. Heli sjukt fint var det, speciellt Agneta! Borja med att vi for upp till Gregs foraldrar (han var saklart inte med) fore 10 och sen kom sminkos och harfrissor dit. Dom fixa Agneta, Anette, Gabriella (Gregs syster), Erna och Silvia (Gregs mamma).Kring 2 kom fotografen och broja ta sjukt mycke kort och sen for vi till stallet vid floden dar dom skulle gifta sig. Blaste lagomt skont vid vattnet, helt perfekt. Cermonin var jattefin! Dom spela en svensk lat (.."alska mig for den jag ar..") och sen var det mat och dricka i mangder i restaurangen bredvid. Eftersom dom stangde kl 11 sa sluta festen da, men vi var nojda och ganska trotta anda.
Far skriva mer pa mandag nar jag kommer hem.

I morgon ska vi nog till kusten och bada lite.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0