Strathfield, Sydney

I'm here! Kom igår förmiddags kring halv 11 men vi starta kring 7.15. Ganska långt.. Fanny kom och hämta upp mig på tågstationen, vi for och lämna av mina grejer och sen tog vi tåget till ett shoppingcenter i Parramatta. Gick där några timmar (köpte flipflops och en strandväska och Fanny en tubtop) och sen for vi hem igen. Åt middag och gjorde oss i ordning för att senare fara in till stan med Fannys hostpappas kusin. Han körde först in till stan för att visa oss lite olika grejer som Harbour bridge, Operahuset, Luna park, Howards grind till huset, gatan där alla uteställen ligger och massa annat! Skyskrapor! Synd bara att varken jag eller Fanny hade kameran med oss för vi stanna på ett ställe där men hade världens bästa utsikt över bron, operahuset och stan med höghusen. Kunde inte göra annat än bara förundras och gapa!
Efter det for vi till ett uteställe i Parramatta. Satt ner och vänta en timma innan vi for igen, haha. Har haft roligare. Sen for vi hem och sov.
Idag har vi däremot inte gjort mycket hittills. Vi ska nog gå till McD och köpa en glass nu för det är goode varmt ute. Kring 6 kommer Elissa och hämtar mig. Men Fanny kommer ju som tur är till mig på fredag!!

Ha det bra allihop. Tja

Kommentarer
Postat av: Bro´

Stället med utsikten-kan det vara parken ni menar då?Goooode fint där med fin utsikt å fin natur

2007-10-21 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0