Homesick and miss my real friends

Idag är det bara jag, Jelena och Brock hemma. Vi ska nog inte göra någonting eftersom Brock ramla med cykeln igår och gjorde illa sig ganska rejält.
Igår kväll följde Kerry med mig på bodypump för första gången. Annars brukar hon springa 20 min på ett rullband dom har ungefär 1-2 gånger i veckan. Hon började starkt med att bara använda stången som vikt, haha.
När jag kom hem efter det fick jag veta att Kyle jobbar på lördag så det blir inget Huter Valley Garden som jag sett fram emot. Tror inte jag ska lita på att något av det han säger att vi ska göra, eftersom det sket sig förra helgen med. Och jag kan visst inte umgås med Logan heller eftersom hans tjej som bor 5 timmar bort inte hade blivit nå glad när hon hörde att han hade gjort det. Stört.. Så vad ska jag nu göra i helgen? Hoppas Elissa kommer var hemma, men hon skrev nå om att hon skulle bort två dagar den här veckan. Hm.

Måste ner och köpa mjölk och medicin. Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: anna-lena.lindstrom

Det kommer naturligtvis tunga stunder men nu får väl ändå du och Fanny se till att ni kan träffas!
kramar anna-lean

2007-10-11 @ 09:21:36
Postat av: Josse

Låter lite tungt så här ska du få nå som kanske piggar upp dig. Gå in på www.warpdrive.com och leta efter "Samanen" #47522 Det är riktigt dålig humor men jag skrattade så jag grät när jag läste det. Hoppas det hjälper lite!! :)

2007-10-11 @ 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0