Hejhopp

Halvsov till kvart över 10 idag då jag bestämde mig för att det var dags att stiga upp. Ser ut att vara riktigt varmt ute idag, men har inte tagit mig ut ännu. Ska nog cykla ner till stan en sväng tror jag bestämt.
Igår var jag med Kyle på dan. Först var vi på gymmet, sen åt vi lunch och sen körde vi omkring här i Singleton för att jag skulle få se hur det ser ut. Vi for förbi bland annat förbi några gruvor, olivodlingar, kolla på var fladdermössen håller till om dagarna och så en sväng hem till han. Sen kring 4 skulle hans lillebror in till stan (Kyle bor utanför stan i skogen) så då skjutsa dom hem mig också. Hann tvätta en tvätt och hänga upp den precis innan familjen kom hem igen. Och precis när dom kommit hem ringde mamma! Det var himla kul och skönt att du ringde mamma!

Tänkte också berätta för dig Peter att du får vänta på din present ett tag till. Har inte skickat iväg någonting ännu eftersom Shane skulle ta hem nå grejer från Westtrac som han ännu inte har gjort.. Men under tiden kan du ju lägga upp nå bilder också!!!

Ha en bra tisdag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0