Grötfrulle

Sitter och käkar frukost och ska snart cykla ner till stan. Behöver fixa mitt kontantkort till mobilen så det blir billigare att skicka sms och så. Nu har jag så jag kan ringa 5 min för $1, men tror inte det stämmer heller.. Gick nog mer igår när jag ringde till Fanny och sjöng. Men du kanske itne har Telstra Fanny?

Har ju en tjejkompis också, Elissa, men hon har sin pojkvän borta om veckorna så hon far antingen till han eller så kommer han hem om helgerna. hon brukar jobba på golfklubben en kväll på helgerna också. Och killarna är jättesnälla. Vill visa mig allt som finns här runt omkring och dom hör av sig även om det bara är biltävlingar vi ska titta på. Kyle skulle ju visa runt om i Singleton idag, men han åker till Newcastle vid lunch och sen skulle han gå ut ikväll. Hade jag inte jobbat imorrn hade jag följt. Vi kunde ju ha tagit rundturen på förmiddan, men jag ska på bodystep snart.

Nä nu ska jag packa lite grejer och bege mig. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: storasyster2

hallå!
Kul att allt gick bra å att du har vän..datingar..
skulle va kul hälsa på..haha..inget man hinner på en weekend..men om vi vinner så vet du..
då står lapparna baki dörrn..ha de gott!!o STORA KRAMAR

2007-10-09 @ 12:32:17
Postat av: Anna

Hej Lotta!
Låter som du har det riktigt bra där nere ju :) Det är kul att höra. Roligt med lite kompisar också!
Men hur hurtig har du börjat bli egentligen ;) jag börjar ju känna mig riktigt lat :P Saknar dig massor här hemma!!
Puss och kram

2007-10-09 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0